Anbefaling af fremragende servicedesk

pureserviceHej alle, i dag vil jeg fortælle jer lidt om hvordan en fremragende servicedesk / helpdesk fuldstændigt har forandret den virksomhed jeg arbejder for til det bedre, da vi i lang tid har ledt efter den helt rigtige helpdesk til at optimere vores opgavehåndtering, kundeservice, og vores interne IT.  Og jeg kan med det samme sige at det har været en lang og besværlige proces, ikke desto mindre har det været en nødvendig proces, som til syvende og sidst har hjulpet vores virksomhed.

Alle virksomheder som anvender intern brugerservice og yder support, har brug for en enkelt og hurtig servicedesk / helpdesk. Da det er yderst nødvendigt for moderne virksomheder at kunne gøre det nemt og hurtigt for slutbrugerne at finde information og registrere forespørgsler og bestillinger.

Vigtigt at have en hurtig og enkel servicedesk

For mange virksomheder er tiden en vigtig faktor og derfor handler det om at kunne udnytte tiden så effektivt som muligt. Derfor er det også vigtigt at have en hurtigt og enkel servicedesk / helpdesk som er moderne, omkostningslavt, og er brugervenligt det er i dag ikke mange servciedesk / helpdesk der lever op til alle disse krav.

Derudover ville vi også gerne have en servicedesk som indeholdte et kundeservice software, eftersom det er yderst vigtigt at kunne tilbyde ens kunder en hurtig og god service, når kunder henvender sig eller har spørgsmål til vores virksomhed. Og da kunder i dag henvender sig på mange forskellige måder, er det derfor også vigtigt at man har en kundeservice software som kan betjene disse kunder hurtigt og på en professionel måde.

Ikke mange gode servicedesk på markedet

Dette problem stod vi selv og vaklede med i vores transportvirksomhed, da vi ledte efter en hurtig og enkel servicedesk. Vi havde nemlig brugt mange ressourcer på at finde den helt rigtige servicedesk som levede op til vores krav og ønsker, dog havde vi ikke meget held med dette foretagende, eftersom vi havde prøvet nærmest alle servicedesk og helpdesk der fandtes på markedet.

Derfor var jeg meget lykkelig da jeg stødte på en hjemmeside kaldet pureservice.dk som netop tilbød et hurtigt, nemt, enkelt, brugervenligt, og omkostningslavt servicedesk system som kunne varetage opgavehåndtering, kundeservice, og vores interne IT. Derfor besluttede jeg mig for at bestille en demo for at afprøve deres servicedesk/ helpdesk i vores virksomhed. Og efter at havde anvendt demoen i vores virksomhed i en dag, besluttede vi os for at dette var lige præcis den servicedesk vi havde brug for i vores virksomhed.

Derfor bestilte vi den fulde version af Pureservice’s helpdesk, da vi havde været særdeles tilfredse med deres demo. Efter vi nu har anvendt Pureservice’s helpdesk i snart tre måneder kan jeg varmt anbefale andre at anvende Pureservice’s helpdesk da det har gjort bl.a. vores opgavehåndtering og kundeservice håndtering en hel del nemmere, mere enkelt, og vigtigst af alt mere tidsbesparende.

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *